Tabata, volleyball og massasje!

I går skulle vi egentlig ha både Kettlebell og Tabata i sportshallen. Dessverre var vi alt for få påmeldte til kettlebell, så da ble det bare tabata. 

Jeg hadde tatt koffeintablett for første gang på utrolig lenge og var helt i hundre da timen startet. Allerede innen øvelse nr.2 som var tautrekking hadde jeg pushet meg til punktet hvor jeg måtte løpe på do for å spy. Heldigvis var det så lenge siden forrige måltid at ingenting faktisk kom “opp”.

Selv om resten av øvelsene ble utført i halvsvime med en og annen breknings-pause, så var det verste da vi skulle ta squats & hoppe-utfall.

Høyre lår var og er mørbanket ! Jeg antar at min fenomenalt gode idè om at jeg burde gi meg selv en lårmassasje med ibux-gel rett og slett hadde “jult opp” låret mitt. Jeg sverger til gud at den masseringen min er roten til alt (v)ondt. 

Etter tabataen var ferdig ble jeg invitert til å bli med på volleyball. Jeg var allerede helt ferdig, men jeg klarer bare ikke si nei! Jeg elsker trening og alt treningsrelatert for mye til å takke nei. Det tok ikke lang tid før jeg skjønte at jeg burde blitt hjemme, eller i det minste spist noe først. Etter 2 runder var jeg tom. Innen runde 3 sto jeg omtrent bare og sov, og når runde 5 var omme begynte jeg nesten å grine fordi alle de andre ville ha en ekstrarunde. 

Det hjelper ikke hvor gøy det egentlig er å spille når man går på en slik smell. Alt jeg kunne tenke på var senga mi, og da jeg kom hjem hilste jeg på mamma, sparket av skoene og gikk på trynet ned i senga. Fullt påkledd og svett som et uvær. Jeg sovnet nesten umiddelbart. Da jeg voknet klokka 6 i dagtidlig skjønte jeg ikke mye annet enn at jeg virkelig trengte en dusj. For første gang på ufattelig lenge sov jeg mer enn 5 timer og voknet jeg uthvilt. Jeg fikk dusjet, kledd på meg og kommet meg på jobb i rett tid.

I dag skal jeg være knallhard og ikke anstrenge meg på noe vis. Sofaen eller senga skal bli godt brukt og restutisjons-mat skal inntaes for i morgen drar jeg og Stig til Trondheim på bootcamp!

Wish us luck..?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg