I'm back!

I går hadde jeg mine to første skikkelige treninger på lenge! Det var Kettlebell og Tabata på plan, og fy søren hvor deilig det var!

Med streng beskjed fra Stig måtte jeg bruke 8kg kule, istedenfor 10 og 12 som jeg har brukt tidligere. Dette er jeg egentlig bare glad for, da det ble tungt nok likevel!

Det var så fantastisk deilig å være tilbake! Ikke bare det å trene, men miljøet. Å se igjen folk jeg ikke har sett på lenge og å virkelig pushe på! Det er noe helt spesielt med miljøet rundt Tabata og Kettlebell, for uansett hvor sliten jeg er, så er det noen eller noe som får meg til å smile og le!

I’m back, and I ain’t leaving!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg