Endelig!

Den siste tiden har vert full av usikkerhet og spørsmål. “Hvorfor skjedde dette meg?”, “Når blir jeg frisk igjen?”, “Er jeg frisk nå?”, “Når kan jeg trene igjen?”, “Sprakk nettopp milten min?”..

Idag fikk jeg svar på et av spørsmålene, og svaret var som musikk for mine ører; Jeg kan trene igjen, effective immediately!

Leveren min er litt forstørret, men så lenge som jeg holder meg unna Rugby, fotball, håndball, taekwondo, ju jitsu eller bilkræsjing så skal det gå helt fint å gjøre alt som normalt igjen! 

I morgen blir min første kettlebell og tabata time på noe som føles en evighet, og jeg gleder meg så mye at jeg er nesten på gråten! 

Lykken min har endelig snudd (Med mindre jeg jinxer nå da) og jeg er så sykt klar for å starte igjen! 

<3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg