Spontantur til Kreta!

Forrige lørdag sto jeg opp som normalt og spiste frokost. Da jeg satt ute på trappen med mamma fortalte hun at hun skulle dra på hytta til sine foreldre og bli borte noen dager. Panikken bredte seg. Skulle jeg liksom være helt alene ut helga eller lengre? Jeg er jo absolutt ingen fan av å være alene, og missliker stillheten som så mange er glad i.

Kort fortalt; jeg og Kjetil (som da er min ex kjæreste, for de som ikke vet det) pratet om hvor kjedelig og lite innholdsrik begges ferier hadde vert, og det utviklet seg ganske raskt;

Det endte opp med at jeg fant en ferietur til Kreta for to på restplass samtidig som jeg gikk en gåtur med mamma. Uspesifisert hotell, uspesifisert hvor på Øya vi ville havne.

14 timer før avreise fra Gardemoen ble billettene bestilt, vi pakket bare det aller nødvendigste og satte oss i bilen, klar for 5timer kjøretur etterfulgt av 4 timer i fly.

Det gikk vel ikke helt opp for oss hva vi egentlig hadde gjort før vi gikk av flyet på Heraklion flyplass i Kreta. 3timer i buss senere ble vi satt av på Afroditi hotell i Geourgioupolis.

Vi fikk en hybel-leilighet på størrelsen med den gamle leiligheten til Kjetil med kjøkkenhjørne, badekar og en liten veranda. Selv om standaren på hele 'kåken' var litt lav så var det mer enn forventet, og vi trivdes veldig godt der!

Turen varte frem til denne lørdagen klokken 11:30, og vi var kommet tilbake på Sunndal klokken 1 natt til søndag (i går). Jeg vil heller ta meg tid til å lage et bedre innlegg med "happenings" fra turen og bilder senere, men nå vet ihvertfall alle hva jeg har bedrevet med den siste uken! Håper alle hadde en like fortreffelig avslutning på ferien som meg, for gud som jeg har kost meg på turen!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg