Smerte..

Jeg er så lei av smerte nå. Det er enkelt for andre å tenke at det bare ligger i mandlene mine, og i all hovedsak er det jo der smerten sitter. Dessverre så er det ikke bare det. Alt der oppe er jo i kontakt med hverandre, så hodepine og øreverk er jo selvfølgelig med. I tillegg er kroppen så tom for energi fordi jeg ikke får i meg mat. I går drakk jeg en proteinshake, spiste vel fem bitt av en vannmelon og helt på slutten av kvelden kvelte jeg ned en porsjon med fiskeboller i hvit saus. Hele kroppen verker etter næring, og jeg klarer ikke å tilføre den akkurat det fordi jeg er ei pingle når det kommer til smerte. 

Jeg er så sykt klar for å bli frisk. For ei halv uke siden ville jeg bare bli frisk for å kunne trene igjen, nå er det fordi jeg ikke takler mer smerte. 

Nå skal jeg dra på butikken og kjøpe inn en stor pose med isbiter. Det er den letteste måten for meg å få i meg vann, i tillegg til at jeg får kjølt ned mandlene nok til at jeg kan presse ned en proteinshake eller en porsjon havregrøt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg