Løpetur i regnet!

Idag dro jeg og mamma på lørdagsløpet i Fagerhaugen. De gangene vi drar sammen så løper jeg løypa først, så drar jeg tilbake og møter henne så vi går ferdig sammen.

Løypa er 2.5km på sti. Idag løp jeg på 16min og 46 sek. Et minutt tregere enn sist.

Da jeg var ferdig fant jeg igjen mamma og vi gikk sammen da DEN floskura kom. Vi var gjennomvåte begge to.

Håret var tørt da vi dro, for å si det slik.

Da vi kom hjem igjen dusjet jeg og laget et måltid proppfult med karbohydrat og protein! Ikke en ting usunt her, men sikkert totalt 700kalorier i hele porsjonen (som jeg knapt klarte 1/4 av, heldigvis).

Nå er jeg sliten, så da blir det Weeds frem til noen begynner å 'mase' (fyi, jeg elsker maset over alt på jord) om enten trening eller fest!

2 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Så at du har klart blitt 10 kg lettere, gratulerer så mye til deg! 🙂 Du har vært knall flink.
      Jeg lurer på om du har noen tips til meg? Jeg har faktisk gått opp igjen i vekt, skikkelig nedsig. Gjerne noen kostholds tips? 🙂 Hadde satt stor pris på det 🙂

    2. Alexandra: Heihei du! 🙂 takk for det, er fornøyd selv om jeg antageligvis har gått opp igjen etter jeg ble syk..

      Det jeg gjorde var å spise mat hver 3 eller maks hver 4 time. 6, 9, 12, 15/16, 19 og av og til et lite måltid til om jeg klarte det 🙂 mellom 30 og 50 gram havregryn og yoghurt eller proteinshake til frokost, banan, egg, tunfisk og denslags til frokost 2(?), cottage cheese med ananas eller sitrusfrukt til lunch, kylling til middag (m/fullkornspasta eller potet) og fruktsalat med vaniljekesam etter trening/kveldskos. Jeg fikk riktignok tilpasset kostholdsplan som var litt mer detaljert enn det jeg nettop skrev, men det funker selv uten detaljene 🙂 Det satte i gang forbrenningen i tillegg til at jeg løp minimum 2 ganger i uken, gjerne i terreng og motbakker. Varierte utrolig mye på hvordan jeg trente. Eksplosiv trening i tillegg til langvarig utholdenhet og styrke, men jeg vet jo at du har god kontroll på treningen din!

      Lykke til videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg