5mil!

Idag har jeg virkelig fått testa sykkelen min! Konklusjon; det er så absolutt ingen diamant eller nakamura!

Jeg, Stig, Kalle og Kolbjørn dro på en tur som tilsvarer 5mil. De kalte det en "bokturne" siden vi skulle skrive i 3 trimbøker iløpet av turen!

Jeg klarte ikke henge med når det kom til fart, og jeg kom meg ikke helt opp på Vettamyra på grunn av korsryggen, men jeg sier meg likevel greit fornøyd! Jeg er ikke en sykler, har vert på bare to halvlange turer så langt før denne. Så en utrent kropp på europris-sykkel i nesten 5mil? Helt greit!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg