Dagens Kettlebell!

Klokka 12 idag slengte jeg meg med på ei Kettlebell trening på Stig’s Gym. Det var jeg, Stig og Tove som kjørte på i varmen. Vi startet med Long Cycle 5x2min. Jeg prøvde med to 14kg’s kuler, men hadde ikke sjangs. Så da byttet jeg og Tove annenhver runde mellom 10 og 12. 

Deretter hadde vi snatch i 5min med et armbytte etter 2,5min. Jeg gikk gradvis fra 14kg og helt ned til 8kg som var en nedtur, men armene var så sykt slitne! Så hadde vi Rack Hold, two arms hold og en helt syk avslutning;

20xslamball (15kg), Farmers walk 26kg, 20xBoxjump på dekket og 20xPushup. Dette gjorde vi i tre runder. 

Skal absolutt ikke klage på denne økta! Den varte i 1t og 40min og jeg tror aldri jeg har vert glad for å være ferdig med trening før. 

Når klokka blir 17 skal jeg prøve å holde følge med Stig, Kolbjørn og Kalle på en sykkeltur på 4mil. Sykkelformen er elendig, så det kan bli spennende å se hvor mange mil bak jeg ender opp, men alt må prøves!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg