Tre turer!

Gud for en hærlig dag! Siden det er pinse har både jeg og samboer fri fra jobben, og det har vi utnyttet max idag!

Da klokka var rundt 13 gikk vi vår første tur, og endte opp med tre stykker totalt idag.

Er verdt å nevne at det ikke er spesielt lange eller krevende turer, men det var så godt å bare få gå hele dagen!

Håper vi får fler fridager med så nydelig vær som idag, for det er absolutt ingen mangel på turgleden for tiden!

Mellom turene fikk jeg også kost meg i sola på verandaen og klarte å få et skikkelig skille på ryggen! Om jeg er brun eller brent vet jeg ikke, og bryr meg egentlig ikke, er bare fornøyd så fort det kommer farge på kroppen! #Bleik

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg