juni 2016

Oppsummering Juni!

Tenker jeg bare fortsetter sånn jeg gjorde i Mai med å legge ut insta-bildene og summere opp hvordan måneden har gått! I juni har jeg fortsatt vert på mange fjellturer. De ...

Norska!

Det er jo faktisk allerede gått ei uke etter jeg var på denne turen, men jeg glemte bloggen helt denne helga - så her kommer bildene fra turen! Det var egentlig en liten tur. På Stikk ut p...

Måndlig formsjekk!

Idag kjørte jeg og Frank formsjekk igjen for femte gang i år! Som jeg skrev i går har vi sjekk hver måned den 20. Vi tar bilder fra alle sider (i noen lunde samme antrekk hver gang) og tar i hoveds...

MR!

Idag tok jeg mine to første av 3 MR'er. Jeg må kjøre helt til Kristiansund for å ta MR (Som er ca 1,5 timer unna med bil) så det er litt irriterende å ikke få alle på samme dag, men jeg er så ...

Forvridd mentalitet!

Hodet mitt er helt skrudd. Hvordan jeg ser på kropp, både min egen og andres, er rett og slett avskyelig. Jeg trodde det var bare dumme tenåringen som ble påvirket av modeller med perfekte retusjer...

Hjemmelaget drikkeyoghurt!

Verdens enkleste drikkeyoghurt!Du trenger 2dl vaniljekesam og en pose smoothieblanding (den fryste med banan, jordbær og bringebær), kjør det i mikseren og voila! Bedre enn Biola...

Verdens enkleste drikkeyoghurt! Du trenger 2dl vaniljekesam og en pose smoothieblanding (den fryste med banan, jordbær og bringebær), kjør det i mikseren og voila! Bedre enn Biola! Idag har jeg...

Innkjøp og DIY!

Elsker denne toppen! Dessverre føler jeg ikke at jeg kan bruke den. Jeg har fremdeles (og sikkert for alltid) for mye fett på magen til å gå rundt med magen fremme. Shortsen er et DIY-prosjekt! ...

To turer!

Idag ble det to turer på meg til tross for at ingen av de var planlagt! Først Gjørahaugen! Det tok ca 45min opp og vi brukte helt sikkert like lang tid på toppen for å ta bilder! Deretter gikk...

Siste innkjøp!

Glemmer alltid å legge ut når jeg shopper, så da får det bli et lite innlegg nå da jeg fikk en del ting i posten idag! Måtte bare teste disse foundationbørstene da "alle" bruker de, og disse s...

Fjelltur - Flånebba!

Det ble som planlagt tur til Flånebba idag, og for en hærlig tur! Været var nydelig,  lufta var varm og for det meste relativt vindstille! Det deiligste var jo at det faktisk ikke var noe vin...

Nobody said it would be easy.

Jeg sitter her nok en gang frustrert på meg selv. Idag har så absolutt ikke kostholdet vert i nærheten av greit. Jeg spiste Club Sandwich til frokost, slush for å kjøle meg ned, og selv om grillmat...

Treningsøkt 11/06-16

Idag kjørte vi en liten "wod" lignende økt på treningssenteret som tok ca en time. Hadde den vert litt bedre planlagt ville den vert unnagjort på en halvtime sånn ca, men det ble som det ble! 4min...

Menssmerter.

Menssmerter føles som et "donkey punch" i livmora. Menssmerter føles som når man sager i et tre, hadde treet vert en eggstokk. Menssmerter føles som å sniffe hornsalt, hadde man sniffet hornsalt ...

Set-back.

De siste ukene har vert en endeløs rekke med fremgang. Jeg har fått ny max på både knebøy, markløft og frontbøy. Jeg kommer stadig nermere å ta push-ups og for en liten stund siden klarte jeg å ta...

Two days two hikes.

I går var vi på Litjvassheia på Halsa hvor Andreas sine foreldre har hytte. Nydelig tur hvor vi fikk masse sol og jeg fikk "badet" og tatt mange fine bilder! Idag var jeg, Andreas, Frank o...

Crossfit Kristiansund!

Vi dro på hytta fredag kveld med målet om å dra på team-wod på Crossfit Kristiansund. Det vi ikke helt hadde regna med var at det bare gikk ferge en gang i timen, så vi måtte bytte klær på ferga og...

Fjelltur- salsnebba!

Hadde en helt nydelig tur idag på Salsnebba, og det var helt magisk. Den urørte naturen, trærne, utsikten, ja til og med steinhellene var fine! Det kan ikke beskrives - bare bli sett; så her er n...

Mitt kosthold!

Jeg har for tiden er litt mer avslappet kosthold enn jeg kanskje burde for å skulle nå mine mål, men det er sinnsykt vanskelig å skulle spise etter plan når man har en samboer å ta hensyn til og at...

Nyklipt!

Jeg er alltid trist og redd før en frisørtime. Frykter at jeg kommer til å bli skikkelig korthåret slik som jeg ble en gang jeg lot feil person klippe meg. På grunn av hvor nøye det er hvem som sk...

Kamikaze måser!

På jobb idag har jeg en runde jeg må gå for å sjekke etter lekkasjer. Da jeg var på tur tilbake ringte telefonen og jeg ble like greit bare værende ute mens jeg pratet på telefonen. Jeg gikk litt f...