Kristiansund!

I dag dro jeg og Ona til Kristiansund, og jeg veit ikke helt hvorfor jeg fant ut at jeg skulle slenge kameraet inn i bilen før vi dro, men oh boy er jeg glad for at jeg gjorde det! Jeg fikk tidenes vakreste soloppgang og noe forbedra bilder av høylandsoksene på Gyl (Som jeg tok bilde av for en mnd siden uten spesielt mye hell)

Tenker jeg ikke skal skrive så mye, og heller la bildene tale for seg selv.


Tok jo mange flere men gidder ikke gjenta samme motivene så sykt mange ganger.

Disse bildene er jo helt ubehandla, så er jo ikke sånn veldig “wow” faktor, men de har masse potensiale! Elsker fotografering bare mer og mer, kjenner jeg! Dette er (utenom) trening den hobbyen jeg har vert så lidenskapelig om så lenge, faktisk! Jeg elsker jo tegning og alt sånn, men som oftest er det mer som et kick på en måned.

Anyways var bare innom for å vise disse, håper på å kanskje få til å lage en vlog ila helgen! Hadde vert gøy om jeg fikk det til!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg