Trondheim!

I helgen var jeg, Andreas og mamma i Trondheim!

Vi var der i all hovedsak for å hilse på besteforeldrene mine, men tok det som en skikkelig shopping og fototur!

Jeg hadde med alt av fotoutstyr pluss at jeg kjøpte ei ny Canon vidvinkel-linse!

Dagene gikk på å spise mest mulig og ta flest mulig bilder. For ei deilig helg det var!

Nidarosdomen

Nidelv

Munkholmen

Vår frues kirke (tror jeg)

Var ei nydelig helg med fantastisk sommervær!

I går lekte vi oss i pirbadet (fordi vi er 8år i hodet) og etter to timer var vi helt kjørt. Jeg sovna i 9-tiden i går liksom, det er ikke hverdagskost!

Var virkelig ei helg vi trengte sårt, og jeg føler meg fantastisk!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg