Kulpan!

Dagen i går var ganske magisk! Jeg, Tora og Joakim dro for å finne ett sted jeg har vert rett og slett litt “obsessed” med å finne siste tiden. Plassen kalles bare “kulpan”, og det er mange som bader der, til tross for at det er en del av ei elv = kaldt.

Det ble en liten klatretur for å finne plassen, men gud så fornøyd jeg var da vi fant det, til tross for at jeg protesterte på at vi var på riktig sted i starten. Jeg mente det nemlig at det absolutt var feil plass fordi det var for grunt vann (dette stemte heller ikke).

Jeg brukte sikkert 20min på å bli vant med kulden før jeg tok en kort svømmetur. Jeg er jo en forferdelig dårlig svømmer, så jeg tok ikke noen sjangse med understrømmene.


Vannet var jo sjukt kaldt, men det var så verdt det! Føler jeg brøt nok en barriere for min egen del, da jeg egentlig er veldig feig når det kommer til vann. Vet ikke om det er fordi man på en måte aldri kan vite hva som er i vannet (Hai og slik, veldig normalt i Norge) eller om det er fordi jeg rett og slett er for dårlig til å svømme. Ikke tørr jeg å stupe eller hoppe fra noe mer enn maks 2m heller, og det er noe jeg må jobbe med.


Det ser kanskje ut som jeg er livredd, men egentlig var jeg veldig fornøyd med at jeg ikke feiga ut, for det er det jeg normalt ville gjort!

Neste utfordring? Å svømme mer enn 2m.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg