Vettafjellet 12082018

I går må ha vert en av årets tyngste turer. Vi skulle gå til steinhytta som er på vettafjellet, og etter vi var kommet dit gikk vi også til toppen av Vettafjellet som var greit langt unna og avaluttet med å passere viksætra. Jeg tror vi var i fjellet 4-5 timer totalt, og beina mine ga opp ca en gang i timen.

Det var jo utrolig koselig å være på tur, men været var veldig ustabilt. I ene øyeblikket regnet det, i det neste var det strålende sol. Ganske fornøyd med bildene jeg endte opp med, men når jeg allerede i utgangspunktet ble fragått fordi jeg var sliten så var det vanskelig å finne tid til å ta alle bildene jeg ville uten at de andre måtte vente for mye.

Jeg fikk faktisk overaskende mange fine bilder av hundene også! Jeg forsto ikke helt hvorfor hundene stilte seg opp for å bli tatt bilde av før de begynte å sikle (jeg hadde kameraet i ei hånd og brødskiva mi i den andre).

Usikker på om jeg vil eller i det heletatt klarer noen form for tur eller trening idag, men tror jeg har godt av god oppvarming og litt tøying, for hamstringen min er som en fiolinstreng akkurat nå.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg