Haremdalen 010818

I går dro jeg på den første skikkelige turen siden før Osloturen. Det var den tyngste fjellturen siden vi hadde fjellmaraton i Eikesdalen siden jeg hadde med meg en sekk med msse kamerautstyr på sikkert 10kg.

Litt overrasket over at jeg kom meg opp i det heletatt egentlig, men det var utrolig fint der, så helt klart verdt det!

Haremdalen er mellom de to fjellene i bildet og ligger på 650m.

Jeg elsker å leke med lukkertid når det kommer til fosser/bekker og egentlig vann generelt, men det var så utrolig sterkt lys at det var vanskelig å få riktig effekt.

Nå har crossfit games begynt, så jeg kjenner jeg er bare mer og mer gira på å sakte bygge opp igjen styrken jeg hadde før open i Februar. Jeg tror jeg er klar for å pushe meg litt mer igjen, så lenge jeg er forsiktig.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg