Ny stikk-ut video!

Den ble ikke så bra som den første synes jeg, men sangen jeg valgte var en verre sang å lage video til, føler jeg, så ble litt random her og der egentlig. I tillegg er sangen til tider litt dyster og rar som ikke akkurat gir det utrykket man vil i en slik video, men skitt au.

Jeg fikk ikke filma særlig bra uansett fordi jeg la igjen stativet, så jeg måtte holde selve kameraet i hånden og da blir det veldig ustabilt. Likevel gøy! Det er jo en prosess å lage disse videoene og bli bedre til det så.

Anbefaler å se den med best mulig oppløsning, hvis ikke blir den veldig blurry og dårlig!

Jeg skal bli bedre på bloggingen igjen snart, men jeg er bare så vassen i hodet for tiden at dette er det beste jeg klarer dessverre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg