Tre turer!

På to dager har jeg gått tre turer!

I går tok jeg meg en liten runde til Dalavatnet for meg selv. Jeg vokna tidlig og bestemte meg rett og slett for å ta en fototur, da morgen lyset er et fantastisk for detaljbilder!


I dag har vi vert på to turer på Meisingset, først på Hufatet, deretter en roligere tur som gikk til “Myravatnet”.

Hufatet var ganske lang, men hadde nydelig utsikt i alle retninger!

Myravatnet gikk på grusvei nesten hele veien, med en bedriten sti med LAAANGT gress den siste kilometeren. I tillegg var det vilt mye klegg.

Var i det minste fint da vi kom frem!

Jeg er helt skutt i kroppen nå, og kommer nok til å sove godt i natt.

 

#fjelltur #Trening

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg