GoPro – Eikesdalen

I går var vi jo som jeg skrev på fire turer i Eikesdal og omegn, og det var første virkelige test på GoPro kameraet mitt! Jeg samla de beste klippene i en treminutters video og jeg klarer ikke å slutte å se på den! Jeg føler liksom jeg får opplevd turen litt på nytt. Sikkert mer interessant for meg enn så mange andre, men her er den!

Folk spør meg til stadighet hvorfor i alle dager jeg har med meg kamera overalt, og får ikke alltid positive kommentarer heller. “Er det ikke kjipt å drasse på?”, “Drit i å film hele tiden da” med mer. 

Jeg gjør det for meg. Drit i janteloven litt, og la meg bare si at jeg elsker livet mitt! Jeg elsker alle aspekter av livet mitt, og selv om jeg selvfølgelig husker de gode dagene (og de dårlige) så elsker jeg å kunne gå tilbake og faktisk oppleve det en gang til! Jeg kan se opp igjen videoer jeg har laget ti ganger uten å bli lei, eller scrolle på bloggen/instagram og kose meg gløgg ihjæl, for det bringer tilbake alle følelsene jeg har i de ulike settingene. Det er viktig å huske fortiden selv om man ikke skal leve der! Sådetså! Haha

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg