Ekkertind!

Turen går gjennom skogen opp til Vollasetra og videre i fjellterreng til Ekkertind.

Vollasetra er jo kjempenydelig, men jeg tror aldri i verden jeg kommer til å gå dit med mindre jeg skal helt opp!

Turen tok vel 2t og 40min inkludert pauser, og for å si det sånn sitter i kroppen i dag! Vi hadde jo egentlig tenkt litt på å gå Stortuva i dag, men det tror jeg ikke kroppen min er med på, så da blir det kanskje en overkroppsøkt istedenfor! Om 1.5t kommer vennegjengen på grilling, så det blir vel sen trening.

Jeg har hatt en ultrasprekk fra dietten i helgen og kjenner at det ikke akkurat føles så veldig bra. Jeg må bare prøve å huske denne skuffa følelsen slik at jeg kanskje får til å forhindre så mange sprekker fremover, men dessverre glemmer jeg fort. Ops?

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg