Innkjøp – Splitboard!

Jeg og Andreas har snakka i to år om det; Splitboard. Drømmen er jo å gå opp på fjelltopper og å stå på brett ned. Vi har sett bilder, videoer og fantasert om det, og for noen uker siden kom vi litt nærmere drømmen; Vi kjøpte oss splitboard!


Det er jo bare råtøft! Det er et Burton Flight Attendant brett med Burton Spark bindinger og Burton feller, hele pakken fikk jeg for 11,5k – som sammenlignet med fullpris er ganske bra (Fremdeles dyrt da men).

Andreas sitt er dritkult det også! Han kjøpte Nitro brett med samme bindinger som jeg har og samme merke på fellene (men hans sine er kulere 🙁 )

Det som var litt digg var at jeg har forska på hvilke sko jeg skulle velge lenge, og det har gjort meg smågal. Det er jo så utrolig mange meninger på de, men Andreas hadde forska enda lengre og faktisk funnet et par og bestilt – de passet han ikke så jeg kjøpte de av han 😀

De er utrolig stilige og de føles veldig bra til å være snowboard-boots! Endelig har jeg en grunn til å glede meg på at vinteren skal komme, det er IKKE noe jeg normalt sett gjør.

Men nå skal vi på tur til Vinnufossen, så jeg må løpe! Blogges!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg