Prep is key!

Da har jeg imponerende nok hatt to dager på diett hvor jeg har preppet både frokost og lunch dagen i forveien. Det eneste som er vanskelig med maten er at den MÅ preppes dagen i forveien så lenge som at jeg jobber dagtid (som er alltid). Det som likevel er greit er jo at middag og lunch er ganske like måltider, så jeg får laget begge samtidig.


//Morgendagens lunch! Svinefilet, søtpotet chips og en god dose veggies.

Chiagrøten står også klar i kjøleskapet, og vitaminene mine står sammen med mandlene mine der jeg spiser frokost på mårran!

Det er jo bare to dager på diett, og tre hvor jeg har mealpreppa, men jeg må ta alle små seire med et klapp på skuldra, for det har ikke vert mange av de i det siste!

Jeg trente faktisk styrke i dag da jeg måtte beise ferdig verandaen før regnet kommer.
Økta så slik ut:
Knebøy, 5×5 på 50% av min gamle max.
Markløft 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 reps med økende vekt (5kg hvert sett) og 10 ab-mat situp før hvert sett.

Jeg må være forsiktig med både rumpe og rygg i god tid fremover, for jeg kjenner det med en gang jeg belaster litt.

Men nå skal man prøve å sove litt, for det gikk i hvert fall ikke an i går med den trafikken som var! Jeg er så sykt følsom på lyd i perioder, spesielt de dagene det har vert stille rundt meg.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg