Første fjelltur!

Vi har vert på endel turer, men før i går har vi ikke vert på en fjelltur!

Turen var eksepsjonelt tung for meg grunnet den trøblete rygg/hofte/rumpe muskelen, men vi kom oss opp, og det var så sjukt verdt det.

Å se solnedgangen på 900m er fantastisk, og gir flotte bilder!

Ryggen gir meg definitivt problemer, men jeg fungerer enda, og da kommer jeg ikke til å ta ei hvileuke, det funka ikke i Kreta og funker nok ikke nå!

Jeg drar til kiro og massasje så lenge som jeg har mulighet, så da er problemet “stand by” om ikke annet. Jeg tror at å bevege meg gjør mer godt enn vondt!

3 kommentarer
    1. Løsningen med bevegelse og massasje ville jeg også valgt. Ellers stivner du. Husk å strekke godt også. Vonde muskler er for stive vet du😊😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg