25årsdagen i bilder!

Da er all feiring av bursdagen over! På fredag hadde vi feiring sammen med venner, også har det vert èn dag fyllesyke, en dag med grillparty og tre dager med full fart på jobben, så da ble ikke familieselskapet før ikveld. Jeg synes det er litt morsomt at de fleste på min alder er “Så ferdige” men alt som heter bursdagsfeiring, og her har dere da meg som absolutt må ha to feiringer. Jeg kommer aldri til å vokse fra det med bursdager! 

Fredagens feiring var utrolig gøy! Jeg savna jo veldig en del gjester som ikke kunne eller ikke hadde lyst til å delta, men sånn er det bare! Det hadde uansett blitt alt for fullt hadde vi blitt fulltallig, så var jo for “the greater good”.

(Det som foregår helt til høyre av bildet er faktisk at jeg angrep Kristina, hahah)
Det ble tatt over 200 bilder av kvelden, men jeg tenker at det mye som er bedre når det ikke blir delt på sosiale media, haha!

Idag var det som sagt familieselskap. Jeg serverte Brookies (Brownie-muffins med cookie-topp), vafler og rullekake! Mormor tok også med Daim is-kake så hele gjengen rulla mer eller mindre hjem etter selskapet.

Det var så hærlig vær at vi flytta selskapet ut for å nyte siste rest av solen!

Jeg har også fått så utrolig mange flotte gaver i år at jeg nesten ikke har ord, det sier faktisk så utrolig mye om hvor godt både venner og familie kjenner meg! 


Jeg tror at hvis jeg skal vise frem gavene jeg har fått mer “spesifikt” så kommer det i et eget innlegg, for det var så mye flotte gaver at jeg vil være sikker på at jeg får med meg alt. 

Nå skal jeg bare røre sammen chiagrøten til i morgen, så er det leggetid! 

Q: Feirer du bursdagene dine? Hvordan? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg