Første vlog og spørsmålsrunde!

Siden jeg fikk meg speilrefleks med videofunksjon i tidlig bursdagsgave fra samboer bare måtte jeg få brukt det til noe og bestemte meg for å kjøre på med en videoblogg! Dette har jeg ikke gjort på mange år så beklager for hvor klein jeg er.

Jeg prater litt om betennelsen min, hvordan jeg skal få den vekk og den siste kostholdsendringen min!

Først må jeg bare vise frem den nye babyen min!
What a beauty! Den store linsa er jo helt rå, kan jo zoome inn og ta bilde av småfuglene i fuglehuset når jeg sitter i stua. Det kommer nok til å bli masse bilder her inne fremover mens jeg prøver å lære meg å bruke kameraet! 

Så her kommer min første vlog, håper dere liker den selv om det er årets tørreste og tammeste videoblogg (I will get better).
 

Så da vil jeg bare avslutte med at jeg håper jeg får masse spørsmål slik at jeg kan fortsette å øve på vlog-kunnskapene mine og med deres hjelp forhåpentligvis bli bedre! 

3 kommentarer
    1. Hva liker du best å trene? CrossFit, styrkeløft, cardio etc..
      Liker du å trene sammen med noen eller alene?
      Synes du det er best å gå på diett eller savner du å spise det du vil?😊

    2. Så gøy!
      Har du noen gang lyst til å delta i konkurranser igjen?
      Hva er målet ditt med treningen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg