18.5 og Garasjetrening!

Idag kjørte jeg 18.5! 
7 min AMRAP
Thruster
Pull-up
Begynner med 3 reps og øker med 3 hver runde. Jeg gjorde dessverre tabben å begynne med Pull-up som gjør forsøket ugyldig. 

BgtMR95gg0L
Skulle egentlig være med på både ei cardio-økt og vektløfting etterpå, men siden ryggen slo seg vrang ble jeg pent nødt til å stå over. Ble på noen lette reps clean, men ble vondt allerede på 40kg. Ble heller gående rundt og snakke om trening og studere teknikken til de andre, og motivere de litt!
 

//”Må si ifra før du tar bilde så e kan sug inn magen da”
 
Andreas og janne trente på vektløfting (Clean, jerk, snatch og over-head squat)


Ble veldig stolt av kjæresten pga dette bildet, se hvor tett inntil kroppen han holder brystkassa! Veldig imponerende form!

Jeg hater å ikke få bruke kroppen som jeg ønsker. Jeg hater å være skadet eller å ha smerter. Gjør helt vondt å se på andre leke seg med snatch når jeg ikke engang får hentet stanga fra gulvet. Heldigvis har jeg ny time hos rehabspesialisten på mandag, får håpe han klarer å få løst gåta på hva som feiler korsryggen og hvorfor den ikke blir noe bedre. 
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg