Bildedryss fra fjelltur!

Idag la vi en ‘fool-proof’ plan for at jeg skal få nok søvn i natt – med tanke på at jeg har snudd døgnet mye etter mange fridager. Det er bare èn ting som fungerer, og det er å slite ut meg selv med cardio og friskluft. 


Veldig vikingsgsk? Hahaha. 

*Leke leke leke*

*Spy spy spy*

*Later som ingenting har skjedd*

Kelzi <3Nå er det middag og litt tv-serie før det blir en EMOM i garasjen med kondisøvelser for å virkelig ta ut alt jeg har! Klarer jeg ikke sovne ikveld kommer jeg aldri til å sovne.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg