Hellvetes Kari Traa!

Jeg blir så utrolig skuffet og forbannet av sånne ting som det her! Kari Traa longsen min revna idag, og ikke så rent lite. Eneste jeg gjorde var å dra den på meg, og med en gang den møtte litt motstand så revna den. 


Jeg pleier alltid å si at man får det man betaler for, men i dette tilfellet er det så langt fra sannheten som man kommer. Når man betaler 1600,- for et ullsett burde det for faen tåle at man kler det på seg! 

Det samme skjedde med den helt nye ullskjorta jeg fikk til jula i 2016. Første gang jeg tar den på meg revner den i siden. Tommelen min gikk rett gjennom skjorta som om det var smør istedenfor ull. 

Det er så utrolig råttent gjort å være “kjendis” og lage klær ut av de dårligste, billigste råvarene man kan finne, bare for å tjene mest mulig på det selv! Jeg har ullundertøy av så og si alle de kjente merkene. Devold, Janus, Norheim også videre, og ingen av de har så mye som en løs tråd etter flere års bruk, men Kari Traa klærne revner bare man ser stygt på de. 

Jeg hadde faktisk planer om å kjøpe ei jakke fra Kari Traa, men nå tror jeg at det er best å la være, tenk om det begynner å regne, eller man når borti en kvist på fjelltur? Revner sikkert og går i oppløsning. Det er kanskje å ta litt hardt i, men sånne ting som det her får virkelig blodet til å koke. Skal man ta seg så jævelig godt betalt for klær så burde det vert et krav at de tåler litt også! Det er ihvertfall aller siste gang jeg kaster vekk pengene mine på disse drittklærne. For å toppe det hele så er jo størrelsene tilsvarende asiatiske størrelser, så det er jo faen ikke rart at unge jenter får dårlig selvtillitt når de må ha på seg størrelse large når de normalt bruker small. Litt avsporing, men dette har faktisk irritert meg lenge med alle de norske ‘skidame’ klærne, de er sjukt små i størrelsen, gjelder også Johaug, men der er ihvertfall kvaliteten innafor.

Ugh, dette ødela virkelig det gode humøret jeg hadde tidligere idag. 

6 kommentarer
    1. Dårlig kvalitet på mye av dette som kommer fra Kari Traa. Dunjakken min har revnet på innsiden i armen, og glidelåsen gått til helvete. En t-skjorte tålte tydeligvis ikke vask da reflekspynten flerrer av. Stillongs revnet, og jeg har flere klær som har gått i sømmen fra Kari Traa. Jeg viker heretter unna klær fra denne produsenten, da det er meget dårlig kvalitet!

    2. due: Kjenner jeg er mer og mer glad jeg ikke kjøpte den jakken jeg så på tidligere i år ja! Forferdelig synd at noen kan lage et merke som faktisk er såppas stilig og har blitt så populært, men bare droppe alt som heter kvalitet i produksjonen.

    3. Jeg har hatt en vinterjakke med hette med skinn i ca 4 år. Mørkegrå med orange for og som går litt nedenfor rompa bak. Etter kort tid revnet stoffet rett ved en søm. Trodde det var noe jeg hadde vært borti og sydde en lapp over. Nå har den revnet i stoffet langs to sømmer til. Da nytter det ikke å sy det sammen. Jeg er ikke tykk og har ikke sprengt ut jakka. Kundeservice svarer ikke. Kari traas klær er dyre og dårlige. Aldri mer.

      1. Ja veit bare hvor raskt ullklærne går i stykker. Mamma sine ullskjorter har alle hull ved albuen, som jeg har tatt på meg å skulle prøve å sy. Pinlig å ta så mye betalt for noe som er så shit kvalitet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg