Varmer hjertet med ny PR!

Jeg er så overlykkelig nå at dere kan ikke forstå det engang!

I dag etter jobb kjørte vi om igjen 18.2, det var siste sjanse for en redo siden resultatene må registreres før 2 i natt.

Jeg har hatt dritvondt i ryggen i dag, og i runde 7 eller 8 på knebøy kjente jeg at det begynte å knyte seg i korsryggen min. “Nå er jeg fucked” tenkte jeg men kjørte på med alt jeg hadde å gi de siste rundene og forbedret tiden min med 1 minutt! Det er faktisk sånn 11% forbedring det! Deretter fikk jeg først opp 50kg clean, det var lett så vi la på 5kg til, dette gikk også bra og jeg tenkte “Nice, ferdig”, det er jo tross alt min PR og mer enn jeg klarte sist.

Over hjertebanken og pesingen min hører jeg Andreas si til Ona “Finn tak i de små gule skivene”. Så da la vi på 2.5kg til, og med to forsøk fikk jeg den opp! Fy søren for en overveldende glede! Det er så sjukt at jeg klarte det der!

Jeg veit mange andre også perset på denne økta, men jeg gikk ut ifra at de som fikk ny PR ikke trener cleans så ofte, eller at det er lenge siden sist de testa persen sin, for jeg testa jo min pers for 5 dager siden, og det var så vidt jeg fikk opp 55kg! Det er så utrolig digg, det her var virkelig det som skulle til altså. Jeg bryr meg ikke engang om tiden min er dritdårlig og løftet svakt i forhold til de andre, for jeg slo meg selv. Føler jeg endelig forstår ordtaket “You are Your only competiton.”

Skjønner godt hvis folk ikke orker å sitte og glane på meg ta knebøy og bar-facing-burpees så her er den lille snutten jeg la ut på instagram av selve persen!

Bf9QCNPgXTJ
Så sjukt hærlig å høre at alle bare roper “Jaa” når jeg får det til, haha.
Nei det er ikke mer å si enn at det her har virkelig vert en god dag!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg