En hel dag på treningssenteret!

Jeg må bare innrømme at jeg faktisk ikke var på treningssenteret hele dagen, men det var ikke langt unna. Jeg sto opp i 12tiden og spiste frokost. 

Ikke veldig inspirerende frokost, men salamien var knallgod, anbefales! Etter frokost dro jeg på trening, var vel i 13-14tiden. Jeg trente litt teknikk på cleans og kom opp i 50kg men da klikka ryggen. 60kg føltes mer som 100kg, og jeg hadde ikke kjangs til å være eksplosiv nok til å få den opp til skuldrene. BfwVFtZhlTC

Etter trening ble Elin med meg slik at jeg fikk henta bilen min som har vert på service. Deretter lå jeg hjemme og så på serie til jeg dro på trening igjen klokka 18:30. Først 30minutt bootybuilding og 45min tabata med markløft, back squat, clean and jerk, situps, snatch og burpees.

Skal jo normalt være 8 øvelser på en tabata men det rekker jeg ikke på 45min.

Etter gruppetimene dro jeg opp fra gruppesalen og øvde litt på toe-to-bar og kjørte litt lett benkpress siden samboer uansett var oppe og trente. Har med andre ord tilbragt mesteparten av dagen på treningssenteret, og jeg elsker det. Alle som har fulgt bloggen min lenge veit jo at jeg elsker jobben min som mekaniker, og at jeg jobbet veldig hardt for å få den. Likevel hadde det vert drømmen å kunne leve av trening, coaching og gruppetimer. Sånne dager som det her er ihvertfall gull verdt, for de kommer veldig sjeldent. 

Etter trening ble det skikkelig “cheat meal” med risgrøt til “middag” og ben and jerrys til dessert!


Satser på å spise sunnere nå i helga. Jeg må uansett pakke med meg mat for 12timer for hver arbeidsdag, så da er det litt enklere å velge noe sunt å ha i matesken – siden jeg ikke må spise det der og da, men dagen derpå. All mat smaker bedre på jobb uansett har jeg funnet ut, uansett om det er super-tørt eller soggy. 

Jeg har veldig mange planer for trening og for kosthold fremover, så jeg håper bare jeg finner viljestyrken til å gjennomføre det. Kan ikke huske sist jeg har vert så gira på trening at jeg har trent flere ganger hver dag, og jeg deltar normalt aldri på tabata når jeg har den gruppetimen. Ting begynner virkelig å bli gøy nå som jeg tørr å bruke skuldra bare mer og mer. Jeg håper at jeg får en diagnose på ryggen når jeg stikker innom rehabspesialisten i kristiansund neste fredag også! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg