Rånerunde i vakker natur!

I dag når alarmen ringte tenkte jeg “Bare fem minutter til”, så kom jeg på at jeg skulle gjør en andre forsøk på 18.1 og spratt opp fra sengen! Jeg har fullført økta, men jeg venter enda på at videoen skal være ferdigopplastet og redigert, så skal dere få høre hvordan det gikk!

Etter økta ble jeg nødt å kjøre meg en tur med bilen fordi dieselpartikkelfilteret hadde tetta seg, man må rett og slett bare kjøre litt “hardt”, altså med høyt turtall i ca 15 min. Tenkte jeg ville prøve noe nytt så jeg kjørte opp på Viklandet for kjøre i motbakke for å få fortgang på ting, og det funka!



Jeg hadde egentlig en plan om å få tatt noen finere bilder enn dette fra utsiktsposten på toppen, men det var så mye snø at jeg hadde vert nødt til å bruke støvler for å ikke fryse i hjel. Litt fine bilder ble det i hvert fall, og jeg fikk jo i gang bilen igjen!

Nå skal jeg ligge rett ut på sofaen og slappe av fram til samboeren kommer hjem klokka sju! Så fort jeg får videoen oppe og gå skal dere få høre hvordan det gikk!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg