Batman V.S Bane tegning!

Denne tegningen brukte jeg sikkert 6mnd på totalt, jeg manglet kreativitet lenge, og det tok meg en evighet å finne den igjen.

Jeg har aldri før tegnet noe så detaljrikt så det var litt av en utfordring. Jeg synes ikke den ble så bra som ønsket, dessverre. Jeg føler noe mangler, og jeg tror faktisk det er mine egne skills. Jeg føler ikke det ser realistisk nok ut, men det kommer jo helt klart til å ta lang tid før jeg får til å tegne helt realistisk.

Men jeg får si meg fornøyd med det jeg kan enn så lenge, så får jeg bare jobbe videre med tegningen og bli litt flinkere for hver gang!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg