Firmoo – nye briller!

Da jeg våkna i dag hadde jeg fått sms fra DHL om at pakken min var på vei hit! Syntes det var litt gøy at det kom en svær lastebil for å levere et par briller, men det er vel sånn expresslevering funker!





Jeg hadde jo god tro på denne nettsiden fra før av, men det gikk over all forventning! Rask levering, god innpakning (Til tross for at ene brille-esken hadde fått litt juling) og brillene funker! Altså, de er gode på og har riktig styrke som i seg selv er god nok grunn til å ta sjansen på å bestille igjen.


De blanke ble litt vel store til ansiktet mitt føler jeg, men det funker likevel siden de er blanke.


De rosa ble fort favoritt, men jeg har lyst på et annet rosa par som jeg så første gang jeg hørte om Firmoo. Det ble bare en kjapp bestilling her fordi det var et utvalg innfatninger til 2 for 1, så jeg måtte bare teste om de var verdt å bestille fra. Begge disse kosta meg ca 350,- som er 1/10-del av prisen om man har planer om å kjøpe Oakley eller Ray Ban, og for meg har ikke merket noe å si så lenge brillene er fine.

Kommer definitivt til å bestille flere ganger, både solbriller og vanlige briller, og hvis du har lyst på så gir jeg vekk ètt gavekort som gir 50% på innfatning derfra! Bare å kommenter hvis du trenger nye briller så kan du få koden!

Jeg kom nettopp hjem fra massasje, så jeg er helt ødelagt i beina. Tenker jeg skal gå for cardio på mølle, bare for å riste ut litt avfallsstoffer fra leggene!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg