Cardio, 40min EMOM!

Det her må ha vert årets vondeste økt! Jeg og Bodil kjørte årets første treningsøkt i garasjen, og det var det vondeste jeg har gjort.


EMOM 40
Minutt 1: Assault bike (Magda)
Minutt 2: Roing
Minutt 3: Burpees
Minutt 4: Hvile

Det ble da altså ti runder hver øvelse! Jeg gikk ut alt for hardt allerede første runde på Magda og sprengte meg som bare F. Jeg sto med hodet ned i en hundreliters plastsekk og brekte meg og spytta hver eneste runde og frykta jeg kom til å kaste opp. Det var skikkelig ille og jeg fikk ikke henta meg inn før den femte runden slik at jeg funka normalt igjen, det var helt vilt.

Jeg har fremdeles blodsmaken i munnen og trenings-astma så det holder. Det er forferdelig hvor dårlig kondisen min har blitt etter jeg kutta ut løping (grunnet beinhinna). Jeg må virkelig begynne mer med cardio fremover hvis jeg skal ha noen sjans til å overleve Open.

Jeg må også få ordnet YouTube kontoen min før Open siden jeg ikke husker passord eller noe, og jeg tror jeg må laste opp alle videoen der inne for å få resultatene mine registrert på “leaderboarden”. Jeg har ingen høye tanker om at jeg kommer til å prestere godt her, så absolutt ikke, men jeg håper at jeg i slutten av de fem ukene det pågår klarer å forbedre tiden min på førsteøkten, eller teaser-økten til open. Målet er under 5minutter, og sist jeg testa hadde jeg 6:40, men alt kommer an på kondis på denne økta så jeg veit hva jeg har å jobbe med.

I morgen blir det team-wod igjen som nesten hver lørdag, pluss at jeg styrer “Aktivejenter” snappen så dere må følge med der! Vi har temaet “favorittoppskrifter” så jeg skal prøve å gjøre klart litt til dette slik at jeg kanskje får til å inspirere noen til å teste det jeg spiser. Så det blir for en gangs skyld en sunn lørdag! Nå skal jeg kose meg videre med “Once upon a time”, og kanskje begynne å se litt på den der YouTube kanalen.

God helg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg