Innkjøp!

I dag fikk jeg mange pakker i posten! Veit ikke helt hvorfor, eller om det er tilfeldig, men en pakke kommer sjeldent alene her i hus!

Da jeg var på jobb fikk jeg sms om å hente Månedens boost-box på Bunnpris, og jeg ble sykt fornøyd med innholdet denne måneden!


Eneste som suger litt er at jeg ikke kan spise verken kjeksa eller sjokoladen før 2 februar. Selv om det er “sunt” godteri er det jo fremdeles godteri? Helt ærlig har jeg faktisk spist èn proteinbar, men jeg rakk ikke mat før trening, og etter trening hadde jeg to gruppetimer så jeg er litt unnskyldt.

Tightsen som var med i pakken er fra Rönisch og var utrolig fin og satt knallbra på! Jeg brukte den på dagens økt, og på slike jævel-økter trenger man litt ekstra boost så det passet bra. Jeg kjørte Crossfit Games Open økt 18.0 (den er ikke gjeldende for konkurransen, men en slags “oppvarming”.

21-15-9
Dumbell snatch og Burpee over dumbell. Grusomme greier. Man dør allerede i runde 1 liksom så skal man ha 24 reps til. Helt inhumant, men jeg klarte det på 6:40! Synes faktisk det er ei innafor tid, siden jeg kjørte RX. Når de publiserte økta sa de jo at forventa tid var under 5min men tror nok det er retta mot litt mer drevne crossfittere enn meg.

I tillegg til boostbox fikk jeg tre småpakker fra Wish! Har fått litt dilla på skjønnhetsstæsj, så det kom den type ting!
Ser ut som en jøvla pudding. hahah



Da disse magnetiske vippene kom ut viste jeg at dette MÅTTE jeg prøve. Dessverre er de umulig å få på med mindre man har fire armer, men jeg skal gi det et nytt forsøk en dag jeg har god tid!


Bare jeg som husker den ULTIMAtE sminkestilen i 2007-2009? Glitter eyeliner var LIT på den tiden, og jeg synes faktisk det fremdeles kan være fint, så jeg måtte bare bestille denne til 9,-



Denne var jeg mest spent på! Jeg har både poser, ringer og er til tider lilla under øynene, så dette er rett og slett et desperat forsøk. Da jeg snakka med ei dame på vita om de blå/lilla punktene sa hun at kun operasjon kunne skjule det, men jeg har et håp om at jeg skal slippe å under kniven.

Masken var sjukt god å ha på fordi den var kjølende, men ut fra det kan jeg ikke si jeg ser noe drastisk forandring, men kanskje etter hvert!

Nå kaller sengen, jeg har så og si ikke sovet de to nettene Andreas var borte (Som er rart siden jeg vanligvis sover som en baby når jeg får hele senga sjøl). Håper det bare var tilfeldig, for jeg kommer til å være mye alene i tiden som kommer, så det er synd hvis jeg plutselig ikke skal klare å sove alene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg