Året 2017!

Året har gått utrolig fort, og når jeg ser gjennom alt jeg har gjort og opplevd så skjønner jeg hvorfor!

Jeg har opplevd mye, reist mer enn noen år før og oppnådd mange mål jeg hadde for året, så her kommer et lite sammendrag!

Snowboard!
Jeg har jo nevnt i tidligere innlegg at jeg alltid hatt et snowboard, men kjørt lite og sjeldent grunnet dårlig fysikk og beinstyrke, men i fjor var jeg masse på Oppdal og lærte meg både å kjøre pent og relativt kontrollert! Jeg har jo alltid hatt et mål om å lære å kjøre “Skikkelig” og ikke bare bremse ned bakken, så det er veldig gøy at jeg fikk det til!

Det ble jo endel tryning, men det må man forvente når man skal lære noe nytt. Ekspert over natten blir man ikke uansett! Jeg har lyst, OG SKAL, fortsette øvingen dette året også for å bli enda bedre, og kanskje en dag tøff nok til å kjøre på hopp og rails!

Hyller kroppen!
Jeg har lært meg å sette pris på kroppen min! Istedenfor å hate meg selv når jeg legger på meg (og jeg har lagt på meg mye), så utnytter jeg det til å øke styrke. Når jeg da går ned i vekt så øker selvtilliten min masse! Ikke bare tørr jeg å kle meg mer ‘avslørende’, men jeg er stolt og viser frem det jeg har oppnådd med bilder. Det er noe jeg aldri har hatt guts til å gjøre før, og var negativ mot de som gjorde det..

Jeg har jo i perioder vert sur på kroppen fordi den ikke har forandret seg fort nok i forhold til forventniner, men det tar lang tid å bli komfortabel, og å stole på at arbeidet lønner seg over tid. I år er jeg enda litt klokere og må bare stole på at det jeg gjør funker, også får jeg smøre meg med tålmodighet!

Store innkjøp!
Jeg har alltid vert feig når det kommer til store innkjøp, for det er jo litt skremmende å ut med masse penger i en smell, men alle de større kjøpene har virkelig vert verdt det! 

Først kjøpte Andreas ny bil, og planen var at dette ble “fellesbil” som vi skulle bruke sammen på langturer og slik, og at jeg skulle ta vare på Passaten og bare bruke den til og fra jobb. Ut av ren tilfeldighet fant jeg denne skjønnheten og da var jeg solgt, så da ble det to nye biler på 1 uke!

Ikke lenge etter dette bestemte vi oss for å investere i garasjegym. Garasjen ble ikke brukt til annet enn oppbevaring av malingsspann uansett. Gymmet ble jo utrolig bra, men vi får dessverre ikke brukt det om vinteren på grunn av at det ikke er isolert garasje.

Bilder av gymmet ligger HER!

Det er jo kanskje litt stor overgang fra bil og gym til snowboard, men det er jo faktisk en investering som jeg har utsatt i ufattelig mange år nettop fordi det er dyrt så jeg synes den fortjener en plass her også (Også trenger jeg en unnskyldning til å skryte enda mer over hvor fint det er)!

Combat kristiansund!
Vi gjorde det riktignok dårligst av alle som var der, men det var jo litt av en opplevelse likevel!

Dere kan lese mer om det og se flere bilder her

Reisene!
Jeg har for første gang i mitt liv vert på fler enn bare én reise på ett år! I Mai var vi i Kreta og i desember dro vi til Egypt!

Jeg må si at til tross for den eksepsjonelt gode standarden i Egypt, så passet Kreta mye bedre til oss. Egyptere er sære, og selv om vi fikk god service så var det ingen som slo av en prat med mindre de prøvde å få penger fra oss, og det er ganske ødeleggende når man prøver å slappe av. Man føler seg litt utnyttet.

Derfor skal vi tilbake til Kreta i år også! Denne gangen prøver vi å få med hele vennegjengen, så satser vi på at det passer for alle!

Det har vert et kjempebra år, og det er jo enda mye flere ting som fortjener en plass i dette innlegget, men det får holde med dette! Takk for året som var, og velkommen til det nye!

4 kommentarer
    1. Altså Gunnhild. Du kan absolutt kle deg “avslørende”. Kroppen din er så flott og fin! Hurra😊 Og gratulerer med ny bil. Den var kul!

    2. OyvindT: Var* Hehe, 10kg+ nå I forhold til da, så det er nok ikke spesielt sjarmerende lengre og gå rundt I korte topper og vise frem bilringene haha! Men takk likevel 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg