Sesongens første tur!

Jeg skulle egentlig til skrive “årets første”, men skal jeg skrive det for alt jeg har gjort i dag blir det mye, haha! I dag var jeg og Andreas oppe i skibakken på Oppdal for første gang, både i år og denne sesongen!

Vi kjøpte oss jo nye Nitro-brett da vi var i Trondheim så vi var ivrige etter å teste de. Andreas kjøpte jo et godt brukt snowboard nyttårsaften 2016, og jeg har hatt det samme siden jeg var 12år gammel, så vi var begge klar for å gjøre en utskifting.

Grunnen til at jeg ikke har bytta ut mitt iløpet av 12år er fordi det har funka greit nok, pluss at jeg har ikke vert spesielt aktiv i bakken før 16/17 sesongen. Jeg må passe på å skrive opp når vi er der i år slik at jeg kan regne ut om jeg heller burde satse på ett sesongkort neste år.

Jeg tok ikke noen bilder oppe i bakken i dag men jeg har veldig lyst å vise frem det nye brettet!


Jeg synes det er så utrolig vakkert! Jeg skulle jo egentlig ikke ha nyt brett i det heletatt, men jeg har hatt lyst på disse bindingene utrolig lenge på grunn av fargen (Og at de gamle mine er helt utslitte og åpner seg), men siden de var så utrolig dyre ble det en bedre deal å kjøpe pakkeløsningen



Det var egentlig bare tilfeldig at de passet så godt sammen for jeg fikk tilbud om to ulike brett, og det var dette som passet best til min kjørestil (Ifølge dama på Boardshop)

Jeg var så gira på å få meg nytt brett at jeg helt ærlig ikke la merke til verken farge eller mønster før vi dro for å hente det.



Jeg synes det var utrolig deilig å stå på også. Jeg har jo som sagt ikke vert veldig aktiv, men jeg falt ikke en eneste gang i dag, og jeg tryna nesten hver eneste tur i fjor. Jeg tror gamlebrettet må ha vert for mykt, langt og utslitt så det var verre å kontrollere.

Den store drømmen nå er å få lånt noen truger og kunne gå opp på en eller annen topptur med brettet på ryggen og å kjøre ned igjen, gjerne i urørt puddersnø. Dessverre har det ikke vert mye til vinter i år så jeg veit rett og slett ikke hvor vi kan finne et sted hvor det er godt å gå opp, og nok snø til å komme seg ned (på brettet).

Jeg er så sykt støl i de stakkars låra mine nå, både på grunn av gårdagens bodypump og kjøringen i dag. Jeg tror det blir hvile på beina i morgen, men hvem veit, plutselig blir det wod med thruster og burpees. Uff..

Godt nyttår folkens!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg