Greetings from Egypt!

Så ble det aldri til at jeg fortalte dere hvor jeg skulle dra, men her er jeg altså nå! Sharm El Sheik i Egypt. Vi kom frem sent i gårkveld og var vel ikke i seng før klokka 3. Dagen gikk med på mat, soling, bading, spabehandling og å prøve å finne ut hva som er hvor på hotellområdet som er det største jeg noen sinne har vert på.

Senga på hotellet er like bred som den er lang så selv to breiskuldra folk som meg og andreas kan ligge sammen i den uten å nå borti hverandre.

Vi har All inclusive så alt vi spiser eller drikker er inkludert i prisen av reisen, og de ansatte på hotellet kommer alltid løpende om vi sitter i baren, lobbyen eller ligger på stranda for å høre om vi ønsker noe.

Hotellområdet er så sykt nydelig, og utrolig mye frodigere enn vi hadde trodd med tanke på miljøet og temperaturen her til lands.

Det har jo bare gått en dag, som er sykt rart for allerede nå føler vi oss veldig på plass her! Jeg sa jo faktisk til Andreas idag “han der var vel ikke her i går?” Før jeg kom på at ikke engang VI var her i går.

Eneste som kanskje var litt skuffende er at vi hadde forventet litt mer shoppingmuligheter som alá i Kreta men ifølge reiselederen er alt juggel eller ‘made in China’. Likevel gjorde jeg et knallinnkjøp på Gardemoen som jeg er strålende fornøyd med!

Jeg kjøpte meg for aller første gang merkesolbriller! Jeg har hatt ett par Carrera-briller før som jeg fikk av en ex-kjæreste, men har aldri kjøpt det selv. Det nærmeste jeg har vert er kanskje Vans-briller til 100,- på outlet.

Carrera er jo mye rimeligere enn f.eks Oakley, gucci, dior eller ray-ban, så jeg syntes prisen var veldig overkommelig!

Nå er det leggetid her. Klokka er bare 22:10 men vi fikk knappe 6t søvn i natt så vi har litt å hente inn!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg