Hellvetesuka.

Jeg er veldig klar over at “hellvetesuka” gjerne er relatert til forsvaret og det knallharde seks-dagers regimet de kjører, men for meg er det litt annerledes.

Dette er en hellvetesuke for meg av mange grunner, og jeg kan begynne med at det er iskaldt! Sånn helt seriøst jeg tror hellvete frøs over.

Jeg er så inni hellvete støl at jeg ikke får sagt det engang!
“Men du er da vant med å være litt støl som trener så tungt?” Ja for faen. Jeg er godt vant med stølhet. Jeg takler godt å være så støl at en nys føles som at jeg revner på midten eller at det å reise seg er som et balltre-slag i quads. Dette er helt annerledes. Deltsa mine og triceps er undertrent i motsetning til resten av kroppen siden jeg er veldig forsiktig for å ikke få betennelse igjen, så etter treningen i helgen som var heftig mot armer, skuldre og delts er jeg mer støl enn jeg kan huske. Idag (som er dag tre) er så langt den vondeste dagen. Jeg klarer ikke forklare det på en annen måte enn som om det står ei klype og klemmer muskelen konstant med et hardt press. Helt grusomt!

Grunn to? Jeg har sprøyteskrekk, og har allerede tatt to av tre sprøyter denne uka. En i hver arm..

Som om armene ikke var lamme nok fra før av, det ble i hvert fall ikke noe bedre av dette!

Originalt så skulle jeg bare ta siste dose av HPV-vaksinen men når jeg uansett måtte sitte i 20min ville jeg høre hvilke vaksiner jeg har tatt og hvilke jeg manglet. Heldige meg så viste det seg at jeg manglet Boostrix Polio vaksinen så da måtte jeg få ei i den andre skuldra også. Lovely.

For å toppe smerten så er det også blitt bitende kaldt ute igjen, i motsetning til de 12 varmegradene vi hadde forrige uke. Tre par hansker hadde jeg på meg i dag. TRE PAR.

Men likevel det verste, det mest uholdbare, er at det er fem dager til vi reiser!

Jeg begynte allerede å pakke for et par uker siden, men det stoppet seg opp midt oppe i konkurranse-kaoset. Jeg har et par bukser, et par shortser, en langermet genser og en bikini så langt, samt ei bok jeg bare “måtte lese” og en caps for ikke å bli solbrent i hodebunnen mens jeg er der nede. Hvor jeg skal får dere ikke vite heeelt enda, men dere er velkomne til å gjette! Nå skal jeg se om jeg får til ei stygg beinøkt uten å involvere armene i det heletatt, det i seg selv blir litt av en utfordring!

4 kommentarer
    1. Du må få samboeren til å massere deg Gunhild. Da blir du både myk og varm! Bestill time he-he 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg