Boost box november!

Da plompet ukas boost Box i postkassen! Elsker seriøst når det skjer, er så utrolig gøy å få en uventet gave slik ut av det blå!


Nok en gang var det masse hærlig stæsj i boksen som jeg fint kunne kjøpt selv hadde jeg kommet over det på en butikk!



Samboeren skal på overtid ikveld så da skal jeg lage kaken til han kommer hjem så skal vi koooose oss! I morgen blir det nok eggerøre til frokost også, så da får jeg “testet” eggehviten. (Men eggehvite er faktisk eggehvite selv om dette er et nytt merke for meg). Eneste jeg er skuffa over er den kjeksen, for den er faktisk ikke noe god. Har ikke prøvd akkurat den her typen men den jeg prøvde var i hvert fall tørr og smakløs, men må selvfølgelig smake før jeg dømmer den!

Jeg veit jeg er elendig på å blogge om dagen, jeg er dårlig på instagram også, men den siste tiden har vert en berg og dal-bane for både meg og samboer. Ikke så mye stress og sånn egentlig, men mer indre uro i kroppen rundt økonomi, jul, reise og diverse som jeg skal fortelle mer om i neste innlegg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg