Boost box oktober!

De fleste boksene fra boostbox inneholder mye godt matvarer og kosttilskudd, men denne måneden var det en litt mer eksklusiv pakke som kom!

Har testa noen av greiene og er knallfornøyd! Barebells proteinpudding? DIGG, nesten samme smak som milkshake med jordbær. Hårstrikkene er utrolig gode også, fikk étt av de forrige pakke også som en test, så ble skikkelig glad da det lå en hel pakke av de i boksen! "Diet bar" fra PF er litt seig, men smaken er syrlig og smaker skogsbær så den var helt grei som et krisemåltid! Protein shotten er kanskje den beste jeg har smakt av slike ferdigshaker.

Det beste var vel uten tvil tightsen likevel. Digger aim’n, men overraskende nok er dette bare min andre.

Knallgod! Eneste som er litt dumt med denne som de fleste tightser er at de er sykt stramme rundt lår og legger og slapp i midja. Mulig det er mine proposjoner det er noe galt med, haha!

Nå er det endelig helg igjen! Var til kiropraktor for to timer siden så jeg får ikke lov å trene før i morgen, og måtte ta det med ro da også.. Hvorfor kan ikke bare kroppen oppføre seg pent egentlig? Neida. Samler på låsninger, knuter og kramper. Men når det er sagt så følte jeg meg faktisk bedre kroppslig når jeg var på diett, så jeg skal begynne å følge plana igjen idag. Jeg er veldig mot den “å begynne på mandag” for å ha unnskyldning til å spise seg ihjæl på helg, så da begynner jeg idag – etter jeg har spist taco 😉

God helg!

5 kommentarer
    1. Bra box du fikk😊 Tightsene sittet nok stramt på dine veltrente bein tenker jeg. Det er neppe noe galt med dine proposjoner🤔 Og livet er det svake punktet på mange tights. Også dem for menn😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg