Omelett og sjokolade!

På gamleplana spiste jeg ofte omelett, og jeg laget den omtrent på samme måte hver gang, kun med egg og krydder – og mest estragon. Sist jeg lukta på det krydderet brekte jeg meg så måtte endre oppskrifta litt.

Miksa enkelt og greit det jeg hadde igjen av eggehvite (ca 1dl) med et helt egg og hadde i salt og pepper. Stekte en liten neve løk sammen med grønnkålblanding og helte over eggerøren.

Lot den stå sikkert i 20minutter på lav varme, så var den ferdig!

Det var overraskende digg! Jeg har aldri vert en stor fan av egg, ikke noen form for egg, men akkurat dette var helt supert! Tror jeg kommer til å lage ikveld også så jeg har til i morgentidlig!

Jeg fikk også endelig – ENDELIG – pakken fra X-life. Det tok ufattelig lang tid og jeg har enda en pakke derfra som ikke har kommet engang. Veldig skuffende, men virker som det er stor pågang slik at mye er utsolgt allerede ved bestilling. Jeg hadde venta så lenge at jeg glemte hva jeg hadde bestilt, så det var en hyggelig overraskelse!


Dette er den beste proteinsjokoladen jeg har smakt, så å kjøpe 12 var egentlig en underdrivelse! Skulle hatt et fjell av de!

Dette er definitivt den beste bcaa’en jeg har prøvd, og selv om den ikke slår smaken på sukkerfri Burn, så er den knallgod! Dagen så langt har gått med på SOA og en lang og god flattur opp til mamma, var godt å strekke på beina og få friskluft! Har litt lyst å trene bein i dag også men tror jeg burde stå over da både kneet og ankelen knaser ganske greit for tiden. Mulig jeg burde innom kiropraktoren til uka!

Hvordan tilbringer dere søndagen?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg