Siste uka!

Har vert dårlig til å skrive innlegg siste uken, men det er ikke uten grunn for det har egentlig vert full fart!

Har hatt mange knalløkter, kommet meg bedre inn i det nye kostholdet (skal skrive litt om det) og begynner å komme i rutine på jobben.

Har jo også blitt ganske god venn med den øvelsen som jeg egentlig nekta å teste ut.

BaIxwCdBZ-E

På onsdag prøvde jeg halvmark en gang til, og økte med ytterligere 20kg fra første forsøk. Det er selvfølgelig gøy å løfte så mye som 170kg, bare det å klare å holde den vekta i hendene er jo kjempegøy! Likevel kommer jeg til å fokusere mer på den strake motsetningen av denne øvelsen; Deficit Deadlifts. Det er jo mye tyngre enn vanlig markløft da man får ca 4cm lengre løftehøyde siden man står på 20kg’s vektskive. Jeg er jo veldig på den å måtte løfte mye forskjellig for å øke mest mulig i øvelsene, men likevel har jeg bare kjørt vanlig markløft i alle de år, så tror disse øvelsene kan få fart på økningen mot 110kg. Kanskje jeg rekker det iløpet av måneden til og med, og kanskje 115kg før vi går inn i nytt år? Hvem vet!

Når det kommer til kostholdet så er det veldig chill i forhold til det gamle. Har til og med cheat day en gang i uka, og ingen høy/lavdager! Jeg tror det er mye bedre for meg siden jeg vil fokusere på å bygge muskler og styrke frem til Januar/februar (Uten å gå opp 5kg fett selvfølgelig) og heller gå på en strengere diett mot sommeren igjen – som jeg gjorde i år og i 2016.

Jeg kan også spise ting som proteinpannekaker, frukt, propud og nøtter på denne plana, som var en stor lettelse for meg! Elsker alt sånn og ser omtrent på de tingene som dessert!

Nå har jeg jo også kommet meg litt mer på plass på jobb, fått litt mer ansvar i form av at jeg må skrive timer selv, gjør noen enkle oppgaver selvstendig og er ferdig med sikkerhetsklareringene rundt om slik at jeg har lov å jobbe ute i anlegget. Jeg håper og tror jeg fremdeles får ha med meg noen på “eksterne” arbeidsoppgaver neste uke også, for det er jo en veldig stor fabrikk, så er greit å bli bedre kjent før man begynner helt alene. Så langt kunne jeg ikke vert mer fornøyd med prosessen og de jeg jobber med ihvertfall, og jeg kan godt se for meg å være her, tja, resten av livet?

Nå er jeg på tur til frisøren, så skal jeg og Andreas prøve å skvise inn ei beinøkt før vi drar til Elin for å feire bursdagen hennes! See Ya!

6 kommentarer

Siste innlegg