O’Glorius Cheat Day!

I dag, helt uten noen spesiell grunn, bestemte jeg meg for å ha en episk cheat day. Da mener jeg ikke å prøve å spise mest mulig usunt på kortest mulig tid – men å kjøpe alt jeg hadde lyst på helt uten begrensninger.

Til middag spiste vi pizza, fordi det hadde jeg cravings på da de serverte det på jobb i dag og da jeg kjente lukta ble jeg som en hai som lukter blod. Haha.


Dette er “Fjellpizza” med skavet biff, og den var faktisk veldig god, men helt ærlig er jeg tilhenger av rema sitt utrykk “det enkle er ofte det beste” og skulle nesten ønske vi heller gikk for grandis.


ingen tvil om at dette er en knallgod sjokolade, men den ble i grenseland for mektig.


Det nye potetgullet fra Kims var knallgodt, men gikk fort lei og har knapt spist 1/3 av posen.


Litt irritert over hvor tidlig julevarene har kommet frem i butikkene, men OH MY så god den her er! Holdt meg for god til å kjøpe “snøballer” da, men tar vel ikke lang tid før jeg sprekker der heller..



Tror nok dette er min desiderte is-favoritt! Kan lett spise hele greia alene i en “Setting” og fyrte faktisk opp i peisen nå i tilfelle da jeg alltid spiser så mye at jeg begynner å fryse. Litt flaut er det men sånn er det å være matvrak.

I tillegg til alt det her så kjøpte vi også bakevarer. Kremboller og berlinerboller med vaniljekrem, YUM! Disse tør jeg ikke å borti før typen kommer hjem da, for jeg er redd jeg ikke klarer å stoppe hvis jeg begynner å da blir han så skuffet.

Så sånn ser det ut når jeg virkelig drar cheat day helt ut, og dette er bare etter jobb. Heldigvis spiste jeg fornuftig på arbeid da, men hadde jeg hatt fri så ville nok innlegget vert noe lengre og enda mer kalorifyllt.


Fremdeles usikker på om – og i så fall hva – jeg skal trene i dag, men det tar jeg som det kommer! Er ganske ødelagt i så og si alle kroppsdeler, så kanskje det bare blir magetrening i dag, kom gjerne med forslag til gode mageøvelser – så kanskje jeg blir inspirert til å ta ei økt! 

Håper alle får ei nydelig helg!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg