Garasjegymmet!

Jeg har jo ikke vist frem gymmet sånn skikkelig enda. Det er flere grunner for det, det er jo ikke helt ferdig enda, vi vil jo gjerne få det til å se skikkelig bra ut og ha faste plasser til alt utstyret, men vi har i hvert fall alt av utstyr som vi ‘må ha’ da vi fikk kjøpt inn litt i helgen!


Vi hadde en del kettlebells fra før av fra da jeg konkurrerte, og da vi bestilte “garasjepakken” fikk vi 2x24kg og 2x32kg i tillegg (Dette er crossfit-vektene for mann og dame på RX-øktene)


I samme pakken fikk vi 4 wall-balls, to på 20lbs og to på 14lbs.


Alle mulige strikk man skulle måtte ha behov for!

Vi kjøpte disse to i helgen! Vi skulle gjerne hatt 12.5kg og 20kg også. Vi kjøpte også vektsett på 0.5kg, 1kg, 1.5kg og 3kg, de er veldig fine til oppvarming og hvis man kjører høyrep på øvelser som flyes eller faktisk biceps curl som jeg opplevde var tungt nok i dag.


Og her har vi favorittene, romaskinen fra concept2 som vi kjøpte i helgen og Assaultbike (Kalt Magda). De verste cardioapparatene noen gang. Magda slår ut romaskinen ti ganger da, men begge er enkle å slite seg ut på, haha.


Tavla er jo også en selvfølge å ha! Det er faktisk utrolig greit å skrive opp økten før man kjører den slik at man slipper å bla frem i boka eller på telefonen skulle man glemme hva som er neste øvelse.


Denne garasjen er så utrolig hærlig, jeg bare elsker å trene der inne, får gjøre akkurat det jeg vil, høre på musikken jeg ønsker og det er aldri kø på apparatene! Jeg gleder meg bare til vi får de resterende mattene som vi mangler, slik at vi får satt alt utstyret dit det skal og bolte fast knebøy-racken!

Allerede nå bare kort tid etter vi satte opp gymgarasjen føler jeg at jeg har mye bedre form, fått mer muskler på lårene og det er fordi jeg sliter aldri med dørstokkmila lengre, og jeg presterer mye bedre når det ikke står noen i kø bak meg på treningssenteret! Hvis denne motivasjonen min fortsetter lurer jeg på hvor jeg er om et år!

Nå er det snart leggetid, jeg hadde jo min første arbeidsdag i dag, og jeg gleder meg til å fortsette!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg