Aktiv helg!

Dette har vert den mest sosiale, dyreste og herligste helga på lenge!

Vi begynte fredagen med å samle hele gjengen i 4 biler, og vi kjørte i “convoy” omtrent til Trondheim.

Første vi gjorde i byen var å dra rett på Rush Trampolinepark. Vi fikk gå inn ganske tidlig så vi var der inne i sikkert nesten 90minutter. Dessverre fikk jeg krampe/låsning i venstresida av korsryggen, så ble rolig de siste 30minuttene for min del.

Etter Rush shoppet vi et par timer, og jeg fant den superfine jakka jeg ikke fikk kjøpt sist vi var i byen fordi den var utsolgt overalt (utenom den ene butikken midt i byen, som Andreas ikke gadd å kjøre til den gangen) men de hadde den enda!

Dette er dessverre eneste bildet jeg fikk tatt av den, men dere skal få se innkjøpene senere!

Etter shoppinga ‘pynta’ vi oss og dro på storfin middag med ti rundt bordet på Egon.

Bordet var rett ved siden av et svært speil så jeg måtte jo prøve å ta en speilselfie, men det ble ikke så bra akkurat hahaha.

På lørdag var vi på crossfit maxpuls og var med på tabata. Etter det shoppet vi hele dagen til klokka 7 da det var middag med hele lockout med følge på VIP rommet på Big Horn! Utrolig moro kveld!

Dagen idag har også gått i ett da vi dro til 3T Ila klokka 10 for å se på løfterne. Fokuset var selvfølgelig på egen klubb, men var gøy for meg å se igjen gamle kjente fra mitt første NM også. Utrolig mange imponerende prestasjoner!

Avslutta med tre timer herjing i pirbadet! Der fikk jeg faktisk utfordra meg selv noe jævlig psykisk. Mange mener jeg er “fryktløs” men er både redd for vann (svømming/drukning) og jeg har klaustrofobi. Det verste er at jeg faktisk har fått litt høydeskrekk, og det er så sykt uaktuelt for meg å leve med.

Det var et oppblåst klatretårn/isberg på 3m midt i det største bassenget. Er litt vanskelig å forklare men man klatra opp på ene siden så var det en kortside man kunne skli ned, en litt lengre side og en som gikk fra toppen. Det var SJUKT skremmende for meg allerede på den laveste siden, men jeg klarte å gradvis øke opp til den høyeste/lengste siden og det var faktisk en “big win” når det var så ukomfortabelt for meg å sitte på toppen der i utgangspunktet. Sjukt adrenalin.

Den andre utfordringa var skliene. Sist jeg og Andreas var der så feiga jeg ut fra sklia, som for meg var en stor knekk. Denne gangen tok jeg den ene sklia tre ganger og den andre (den jeg ikke klarte sist gang) en gang!

Dere aner ikke hvor godt det gjorde. Janne sa det hun også at hun så at jeg ble helt annerledes etter jeg hadde gjort det! Jeg fikk en skikkelig selvtillitsboost av at jeg knakk koden bak de tingene jeg ikke er komfortabel med.

Ps. Hvis det ikke sier seg selv så er jeg livredd for sånne sklier pga. At de er tette rør så det trigger klaustrofobien min i tillegg til den frykten min for å drukne – selv om at man ikke drukner i ei vannsklie, i know. Den frykten der har ødelagt mye som kunne vert gøy for meg, sånn som da jeg var i Bø på badeland og hadde fullstendig angst og trakk meg fra halvparten av attraksjonene.

MEN nå skal jeg ikke messe mer om gamle frykter, for jeg må garantert jobbe mere med de, men en seier likevel!

Nå skal jeg komme meg hjem og krype ut i senga. Stor dag i morgen i ny jobb, så det blir sykt spennende!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg