Ei fartsfyllt uke!

Den kommende uka har jeg fri fra jobb helt til fredag klokka 18, så da har jeg passet på å fylle opp dagene med noe å gjøre som jeg ellers ikke har tid til!

I morgen skal jeg til massasje, det er jo riktig nok bare 30min av dagen min, men siden man helst ikke skal trene etter massasje for å la musklaturen roe seg ned så må jeg trene først. Jeg tenker jeg gjør det så enkelt at jeg kjører mageøkt og litt videre øvelse på pull-up prosjektet mitt – siden jeg sikkert burde la nakken hvile et døgn eller mer etter massasjen for å restituere best mulig.

På tirsdag er det min tur til å ta over snapchatten igjen! Siden 75% av leserantallet mitt dukka opp da jeg publiserte bloggen på snappen veit dere vel om den, men til de som kanskje ikke følger oss, legg gjerne til Aktivejenter på snapchat!

Vi har i utgangspunktet faste dager (Min dag er egentlig lørdag) men siden jeg jobber nattspreng to helger på rad har jeg fått byttet mot tirsdag begge ukene.
Til de av dere som da ikke kjenner til snappen; Vi er enkelt og greit aktive jenter som forteller om våre dietter, treningsplaner, mål og hverdag!

På Onsdag blir det litt mer farting frem og tilbake da jeg skal på intervju klokka 11 og frisør klokka 14! Jeg skal på intervju angående industrimekaniker-stilling på Hydro. Jeg har så utrolig lyst på den jobben siden jeg har savnet faget veldig de tre siste årene, men jeg har jo ikke så mye erfaring siden jeg ikke har jobbet fast med mekanikk utenom læretiden. Håper likevel at min store interesse for jobben og hvor seriøs jeg er veier opp for manglende erfaring!

Håret mitt er mer som et kråkereir enn en frisyre for tiden så det  må jeg få ordnet opp I før det går virkelig galt. Når jeg skriver fryktelig galt så tenker jeg at det knyter seg så fælt at jeg må klippe det av, for det har vert tendenser, spesielt når jeg tar ut strikk fra messy-bun. Det er sykt lenge siden sist jeg var der. Jeg bleket håret der i Mai og hadde en kuring i Juni så nå er det virkelig på tide!

På torsdag tror jeg at jeg skal på NAVmøte faktisk. Jeg sendte jo mail og ga beskjed om at jeg ikke hadde behov for det enda siden jeg ikke ble arbeidsledig på onsdag som forventet. Det er mulig de har forventninger om at jeg kommer likevel, men jeg har fryktelig lyst å droppe det. Jeg vil ikke begynne å gjøre meg klar for livet som arbeidsledig når jeg ikke engang kan vite når jeg blir det, eller i det heletatt om jeg blir det. Men når det kommer til Nav, arbeidsledighet og jobbmuligheter har jeg så mange tanker at jeg like gjerne kan ha et eget innlegg om de senere.

På Fredag har jeg som sagt fri til klokka 18, så da kommer jeg til å trene tung beinøkt siden det er høycarbodagen min, ha et lite cheatmeal på kvelden etter samboer kommer hjem – så er det påen igjen med jobb hele helgen!

I tillegg til de avtalene som jeg har satt opp så skal jeg gjøre det jeg kan for å få holdt på litt med hobbyene mine! Jeg har ei tegning som sikkert har vert påbegynt men langt fra ferdig i snart fire måneder. Det er den første a3 tegningen som jeg har begynt med så det er jo vilt mye mer jobb med den enn ei enkel a4 tegning. Jeg er også veldig bestemt på at det skal bli den fineste jeg har laget så langt, fordi motivet betyr litt mer enn random kjendiser. NEI det er absolutt ikke en dyp mening annen enn at motivet er fra ei scene i en av mine favoritt filmserier. Jeg kunne tenkt meg å lage en “serie” av tegninger med lignende motiv.

Jeg vil at den skal bli bra nok til at både samboer og jeg synes den bør henges opp i huset, og det skal litt til å få den bra nok til at jeg vil ha den på display. Eneste ledige veggen vi har hvor den kan henge er jo i gangen også, så da blir den det første folk ser når de kommer på besøk.

Jeg skal prøve å bruke kameraet litt mer aktivt også slik at blogginnleggene ikke bare blir blurry mobilbilder eller bilder fra google og gamle innlegg.

Nå har jeg faktisk skrevet over 700 ord om egentlig absolutt ingenting, så jeg kutter bare der jeg! Ha en fin mandag og ei nydelig uke folkens!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg