Innkjøp!

I går fikk jeg en pakke fra FlexFit igjen med mer stæsj!


Jeg likte så godt passformen på den grønne Hylete shortsen jeg kjøpte for noen uker siden at jeg måtte bare ha en til! Elsker denne fargen også, så synes det er rart jeg ikke la merke til den da jeg bestilte forrige gang.

Jakka er bare helt nydelig, er rett og slett dritforelska i den og har brukt den konstant de siste dagene! Den har to glidelåslommer, to “åpne” lommer inni, ei lomme til mobil på skuldren med utgang for headset på innsiden av jakken slik at ledningen ikke kommer i veien! Det beste av alt? Pulsvarmere med tommelhull! Det er bare å rulle de opp også så ser det ut som man har 3/4 ermer.

Det siste jeg bestilte til meg selv var disse knestøttene!

Jeg har jo fra rocktape også, men de begynner å “revne” fordi jeg har brukt de i sikkert tre år. De er mye tynnere men også helt sjukt store i størrelsen. Tror de faktisk er litt shitty i kvaliteten også med tanke på at Andreas allerede har ødelagt det første paret sitt iløpet av noen få måneder, men tiden vil vise! Jeg har i hvert fall back-up nå skulle de andre være til vask eller gå i stykker helt!
 

Nå holder vi på med planlegging av egen garasjegym, jeg veit ikke hvor lang tid det vil ta, for foreløpig har vi lånt ut garasjen til pappa for oppbevaring av et bord og noen benker så det må vi bli kvitt i første omgang!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg