Diett uke fire!

Da er jeg ferdig med min fjerde diettuke!

Så langt har jeg gått ned minimum 2.3kg men antagligvis mer, måtte jo kjøpe baderomsvekt noe jeg gjorde etter ei uke på diett, så på tre uker har jeg gått ned over to kg ihvertfall, hva jeg gikk ned første uka veit jeg jo ikke.

Jeg hadde ny måling idag og jeg er egentlig fornøyd men ikke likevel. Jeg har vert “flink” til å holde kostholdet, men det er så lett for meg å gi etter når samboeren skal koses seg på helg f.eks. Den uka jeg var sjuk var det jo ikke noe diett heller og den siste uka nå har jeg hatt så vondt i rygg at jeg ikke har fått fulgt treningsplana skikkelig.

I morgen kveld går jeg av fra jobb og skal ikke på igjen før mandag, så da har jeg fem dager helt uten forstyrrelser. Jeg kan fokusere 100% på kosthold og trening, så da vil det forhåpentligvis gi resultat. Ikke har jeg fler “sprenghelger” heller (Da jobber jeg 52t på 5 dager) og det har som oftest en negativ innvirkning på kosthold og trening.

Jeg har hatt mine “slip-ups” og nå er det nok. Nå skal kosthold og trening komme 100% i fokus de to siste mnd av planen. Hvis ikke, hva er da vitsen? Jeg har betalt for å få denne hjelpen og da skal jeg ihvertfall ikke missbruke sjansen jeg har fått!

Mål for neste mnd;
Ned 4kg, ingen cheat days bare høycarbo en gang i uka hvor jeg kan spise taco (Hviledag).
Følge treningsplanen 100% ihvertfall de to kommende ukene når jeg enda veit hvordan jeg jobber.

BXxg795goWA

Jeg tror at kroppen har forandra seg litt, jeg har jo gått ned et par kg så at det vises er jo mulig, men det jeg merker mest er at jeg får bedre selvtillitt når jeg ikke er så jævla oppblåst på grunn av alt for mye sukker osv. Dere ser jo at jeg har ‘godmage’ men den er betraktelig mindre enn den var for fire uker siden, og mye av grunnen er bedre kosthold selv om det kanskje ikke er så mye vektnedgang!

Jeg er ihvertfall motivert for å bli flinkere, men jeg må planlegge bedre.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg