Støl Stølesen!

Treningsuka har sett sånn ut: Mandag: Nakke/skuldre Tirsdag: Crossfitøkt på mage + markløft til kvelds Onsdag: cleans + roWOD med ring rows Torsdag: Leg day;
BXn5lEtgucs
Og for å si det sånn var det ei forferdelig drittøkt! Da snakker vi av episke proposjoner, jeg kan ikke huske sist ei økt har føltes så tung med så lette vekter.
 
6×8 på frontbøy med 50 kg føltes mer som 10×10 på 60kg. Å ta knee-raise føltes mer som fødsel enn en mageøvelse. Jeg hadde ikke sjans til å ta strakmark med mer enn bare stangen (Og sist kjørte jeg 50kg!!) og når det kom til utfallene begynte jeg egentlig å gråte litt på tredje sett med 10rep – som forresten skulle vert 12-15rep, og måtte bryte opp repsa på sett fire like før alt kollapset og jeg ble stående delvis i spagaten med stanga på ryggen. Da ga jeg opp og dro hjem for å sove.
 
Eneste plassen på kroppen som ikke er støl må være leggene mine, ellers føles det som om jeg har falt ned ei trapp (Ala trappen opp til Machu Picchu).
 
Det aller verste er korsryggen. Skal nevnes at jeg aldri har kjørt 95kg på 5×5 før tirsdag, men å bli så støl av den grunn? Jeg hadde jo aldri kjørt 10×10 på mark før jeg gjorde det for første gang og jeg var faen ikke så støl den gangen! I tillegg er jo absolutt alt vondt, og jeg begynner å lure på om det er fordi jeg har vert sjuk i ei uke. Det er det eneste jeg kan klare å resonere frem til da jeg normalt ikke blir så støl som jeg er nå med mindre jeg prøver en helt ny øvelse for aller første gang.
 
Jeg håper ihvertfall at eneste grunn til at jeg er så støl er fordi jeg ikke er 100% frisk enda etter influensaen, for hvis jeg skal bli så jævlig støl som det her hver gang jeg trener fremover kommer jeg til å ha store problemer med å fullføre siden det er tre dager med markløft i uka..
 
Kanskje jeg pusher litt hardere enn normalt for tiden, men jeg er så utrolig inspirert og motivert til å gi alt alltid – så hvorfor holde igjen? Det er jo utenfor komfortsonen man forandrer kroppen, så da er det dit jeg må for å få resultat. Jeg håper ihvertfall det bare er stølhet takket være innsats, og ikke noe galt med rygg eller bein!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg