Den nye bilen!

Herregud jeg er så sjukt treig på å publisere sånne ting som det her, men ja, jeg endte opp med å kjøpe Skiroccoen! I fem år har jeg kjørt rundt med en gammel (97′) Passat. Jeg elsket den bilen, den var perfekt størrelse og stabil som bare det. Aldri vert noe særlig problem og den dyreste reparasjonen jeg har hatt var sånn ca 7k (Som er utrolig lite når det kommer til bil generelt).


En helt ok bil som jeg hadde installert et bra anlegg i og som fikk meg fra A til B. Jeg sverget på at dette var bilen jeg skulle ha til den eller jeg døde, men så bestemte Andreas seg for å kjøpe ny.

Da vi dro for å hente bilen hans og så jeg en søt liten ting på utsiden av denne bilforhandleren. En svart Skirocco 2009 modell. 12år nyere enn den jeg hadde, og en bil jeg faktisk likte! Det skal sies at jeg fort fant ut jeg var litt kresen, så dette var jo en ganske big deal. 

Jeg var så heldig å få kjøre nybilen til Andreas hjem fra Trondheim, og hele turen tenkte jeg på Skiroccoen. Jeg måtte bare ta et søk på finn og se på bilen en gang til, og like under annonsen av bilen jeg nettop hadde vert og sett på, der så jeg den lyse opp. En Skirocco 2012 modell med feite felger og sportsutstyr og knapt nok gått over 40.000km! Dette var bilen jeg måtte ha, og slik ble det!

Dette er babyen min!

Vinterfelgene er koksgrå og enda mye finere enn disse felgene! Det er knallgode seter, soltak, overraskende god plass i bagasjerommet (Spesielt om man legger ned setene) og jeg bare elsker den! Anlegget er absolutt ikke verst til å være originalt, jeg kobler bare til telefonen med Bluetooth og det var en av de viktigste kriteriene hvis jeg skulle ha ny bil da nyere biler som oftest er litt mer tricky å installere nytt anlegg og sånn i.

Så det var det, en fantastisk bil jeg håper jeg får ha gleden av å kjøre, tja, resten av livet?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg